RSS

pendapat

01 Apr

Saya lebih sanggup membeli barang yang mahal tetapi penjualnya peramah dan bersungguh-sungguh menarik perhatian saya daripada membeli barang yang lebih murah tetapi penjualnya dingin seperti ais batu.

Pernah juga saya membeli barang yang lebih mahal RM20 daripada kedai sebelah kerana kedai sebelah itu penjualnya menganggap saya seperti tunggul. Apabila ditanya itu dan ini tentang produk, beliau mengeluh sambil melayan saya hendak tak hendak.

Itu je nak bagitahu.😛

 

 
3 Comments

Posted by on April 1, 2012 in Uncategorized

 

3 responses to “pendapat

  1. luqman misri

    April 2, 2012 at 6:52 am

    selalunye perkara yg sebegini rupa orang akan mengeluh kat facebook je =P

     
    • sUe

      April 2, 2012 at 9:15 am

      hahahaha!! betul2…tapi sebab dah terbiasa tulis kat blog jadi semua benda tulis kat sini.

      kat FB skrg ni satu status pun takde lagi. tak tau nak tulis apa. =P

       
  2. sUe

    April 2, 2012 at 9:24 am

    ouh ya, dan lagi satu saya tgk kebanyakan status FB kawan2 pendek2 je…
    kalau tulis pendapat di atas tu panjang sgt pulak untuk status FB.

    ye dak?

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: