RSS

Hai!

28 Jun

Hai!

Nama saya Suhaila. Saya tinggal di Sungai Petani bersama keluarga tercinta. Status terkini adalah sebagai seorang penganggur terdesak (dalam mencari kerja).

Sedikit fakta nombor tentang blog ini:

Saya melahirkan Lompat Ke Bintang pada 17 Julai 2008. Setakat ini sudah dua ratus enam puluh satu posts dihasilkan dengan tujuh ratus enam puluh tujuh komen di dalam dua puluh dua kategori. Seramai sepuluh ribu lima ratus dua belas pelawat yang sudi singgah sepanjang tiga ratus empat puluh lima hari saya berblogging.

Terima kasih.

Apa-apa pun, sekarang ini  kita mula balik lah ya?

Boleh kan?😉

 
4 Comments

Posted by on June 28, 2009 in Bebelan saya

 

4 responses to “Hai!

  1. copyninja

    June 28, 2009 at 2:02 pm

    akhirnya!!
    kenapa delete semua posts terdahulu? masalah percintaan?
    selamat kumbali…

     
    • sUe

      June 30, 2009 at 1:08 pm

      alahai amir…tak ada kena mengena dengan cinta lah. saja je tiba2 nak tukar angin. btw, post2 tu tak delete pun. private saja. nantilah saya akan publish balik, kalau rajin. (tapi mungkin tak semua lah)😉

       
  2. nursakinah abdul rahman

    July 7, 2009 at 10:52 am

    kak sue..
    skinah nk bace post2 kak sue…
    mnarik la..
    huhu
    rindu..

     
    • sUe

      July 22, 2009 at 8:21 am

      ok.dah publish balik dah post2 dulu.
      jangan rindu2 dah yer..
      malu ai…ngeh ngeh!!😉

       

Leave a Reply

 
