RSS

Woman in engineer’s eyes.

30 Apr

Saya jumpa ini ketika menyelak email-email lama. Ini forward email dari kakak saya. Walau sejujurnya, saya benci untuk mengakui, tetapi hakikatnya, ada betul juga apa yang gambar itu cuba nak sampaikan.

Terutama gambar nombor 5.

Memang terkena batang hidung sendiri. Huhu.

Apa-apa pun, itu lah namanya perempuan.🙂

untitled1

untitled2

untitled3

untitled4

untitled5

p/s: mungkin ada yang dah pernah tengok gambar ini. kalau yg belum tengok itu, layan kan saja. yang dah tengok pun, layan je lah jugak.😛

 
Leave a comment

Posted by on April 30, 2009 in Saja Mengada

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: