RSS

And now the battle is on.(please pray for her…)

19 Apr

 

Ibu saya akan menjalani pembedahan esok.

She’s been diagnosed with breast cancer last week.

Finally, after nine days since the diagnosis, she agreed to do the operation. (sebelum ini puas kami memujuknya, tapi dia berkeras tidak mahu dibedah)

Harap teman-teman boleh doakan keselamatan ibu saya. ( Dan Tuhan saja yang dapat membalas jasa baik kalian kerana mendoakan nya)

We will fight  this and we will win.

InsyaAllah.

p/s: terima kasih kak dalilah dan dr hasanah, for your support and guidance. (both of them are breast cancer survivors).

p/s2: Tidak akan ada apa2 update hingga saya rasa seperti mahu menulis kembali.Sekarang sedang menunggu kakak datang mengambil saya untuk pulang ke rumah.

Saya mahu berpura tabah  tapi saya sebenarnya goyah.

Saya mahu berlakon gagah  tapi saya sebenarnya lemah.

Saya mahu berlagak kuat tapi saya sebenarnya tenat.

Ya Allah, permudahkan lah. Permudahkan lah. Permudahkan lah.

 
7 Comments

Posted by on April 19, 2009 in famili, jiwa kacau

 

7 responses to “And now the battle is on.(please pray for her…)

  1. una

    April 19, 2009 at 9:58 pm

    b strong, dear sis. insyaallah..everything gonna b ok.
    ameen..🙂

     
  2. ropi

    April 20, 2009 at 12:49 am

    semoga allah sembuhkan dia. amin. aku nasep baik tak sampai tahap barah lg. br tumor. dan guna perubatan alternatif saja, tapi alhamdulillah berhasil. dari sebesar penumbuk,skang dah jadik setengah. doalah banyak2. ramai survivor kanser. harap2 dia salah sorg darinya. insya allah.

     
  3. has

    April 20, 2009 at 9:07 am

    You will be strong. Someday in future, you will look back on this period and wonder how u’d been so strong and reselient, and you’ll be a better person knowing you can handle such crisis as this. I’ll pray for you mother.

     
  4. inz

    April 20, 2009 at 10:15 am

    semoga Allah permudahkan segalanya buat mak kak sue.

    sy doakan segalanya selamat.

    kak sue, kuatkan hati & semangat.

     
  5. niza

    April 20, 2009 at 12:06 pm

    GOD is testing you…my prayers..for your mum….

     
  6. balqissy

    April 20, 2009 at 11:05 pm

    Allah bersama-sama orang yang bersamaNYA.

     
  7. sUe

    April 25, 2009 at 10:08 am

    teman-teman: terima kasih semua kerana mendoakan ibu saya. insyaAllah saya akan terus kuat dan tabah untuk hadapi dugaan ini.

     

Leave a Reply

 
