RSS

Tag dari Uena(nako) :P

24 Mar

Weyh…gua kena tag. Gua suka! Gua suka! *lompat-lompat riang macam kanak2 rebina*

Rules:

1. The Rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below.
2. Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.
3. After that tag 12 people.

1) The age of my next birthday

39662611_c50eafa7f9

2) The place I would like to travel to

new-zealand

3) My favourite place

my own bed

4) My favourite food

seafood

5) My nickname

sue661

(serius weyh, nama dia SUE)

6) My favourite colour

colourful

7) The city I live in

mapsp

8) The city I was born in

miri, sarawak

9) College major

chemical engineering

10) Bad habbit

procrastinate

11) My hobby

i_love_blogging

12) My wishlist

new handphone

12 people to be tagged:

The first 12 people in my blogroll list.πŸ™‚

 
7 Comments

Posted by on March 24, 2009 in Saja Mengada, Tag

 

7 responses to “Tag dari Uena(nako) :P

  1. kak Lily

    March 24, 2009 at 4:40 pm

    Huh..nasib baik nama akak no 3 dari bawah hahaha!Tp best gak jawab tag ni kadang-kadang.

     
  2. amirahsyuhada

    March 25, 2009 at 12:24 am

    tak aci, nama saya mula dengan A memanglah kena, tak aci. Sue kena jawab tag saya dululah..hehehehehe. Errr..nak tanya, bab colour tu, kaler yg mana satu menjadi kegemaran?

     
  3. sunyi hati

    March 25, 2009 at 10:55 am

    huhuuuhu.. nasib baik nama SAYA jauh lagi ke bawah.. hikk hikkk..

    tp handset colour purple tu sngt menggoda.. owhhh!! hari ni gaji masuk.. adakah SAYA akan… emmm emmm…??

    errkkk… ;-p

     
  4. Noha

    March 25, 2009 at 5:23 pm

    hp nokia purple tu model apa??

     
  5. sUe

    March 25, 2009 at 9:40 pm

    kak Lily: hahaha..nasib baik..tapi kalau akak nak buat pun boleh saja. Dipersilakan…πŸ™‚

    amirahsyuhada: tag awk saya dah buat.sudah schedule akan publish pukul 10 nanti. lepas tu awk kena lah buat tag saya pula yer…heh hehπŸ˜› color kegemaran adalah semua warna yang terang benderang. kecuali hitam dan coklat, saya suka saja semua warna.πŸ™‚

    sunyihati: haha..handset tu cantik kann??apa kata awk sedekah duit gaji pada org yg betul2 memerlukan handset (baca: saya ler tu..hihi)

    noha: model 7900 prism.πŸ™‚

     
  6. sagar

    June 21, 2010 at 10:20 am

    i like new zeland

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: