RSS

Hasta la vista

23 Feb

Syurga begitu sepi

Tapi aku ingin tetap di sini

Kerana ku ingat janjimu Tuhan

Kalau aku datang dengan berjalan

KAU akan menjemputku dengan berlari-lari

– Ikal, Laskar Pelangi (by Andrea Hirata)

* Maaf kawan-kawan. Saya masih belum mampu membalas komen2 kamu kerana fungsi otak yang agak tepu sejak kebelakangan ini. Kendatipun begitu, saya amat menghargai komen2 kalian dan terima kasih diucapkan. Saya akan cuba membalasnya secepat mungkin.

**Sejak akhir-akhir ini, saya sedang berada di fasa bengong bingung yang terlampau. Rasa sangat jauh dengan Tuhan. Hidup pula terlalu monotone warnanya. Amat rigid dan statik hingga buat saya jadi lemas.

***Mungkin saya perlu mencuba jadi seperti Jim Carrey. Berkata “Ya” dalam semua perkara. Menjadi seorang Yes Woman yang berjaya.

****Saya akan kembali. Selepas selesai men’defragment’kan otak yang sangat serabut ini. Mahu keluar sebentar mencari diri yang hilang.

:: Adios. Jumpa lagi :: 

 
6 Comments

Posted by on February 23, 2009 in Bengong, jiwa kacau, Peribadi

 

6 responses to “Hasta la vista

  1. CAHAYA MATA

    February 23, 2009 at 12:47 pm

    SAYA akan rindukan awak..

    ** cepat-cepat kembali yer..

     
  2. kel@mbu

    February 24, 2009 at 1:01 am

    diri x pernah hilang..
    mgkin cma terperangkap kot..

     
  3. 13may

    February 24, 2009 at 8:26 am

    jaga diri🙂

    nanti saya pun mesti akan rindukan awak🙂

     
  4. amirahsyuhada

    February 24, 2009 at 10:08 am

    sue, fasa ini adlah fasa yang normal pada manusia, sentiasa berlaku tanpa mengira masa. saya harap awak jumpa apa yang awak cari.

    saya juga rindukan awak.

     
  5. akim

    February 24, 2009 at 10:39 am

    ambil masa untuk bertenang….

     
  6. sUe

    March 1, 2009 at 12:33 pm

    cahayamata: saya dah kembali. saya pun rindu sgt nak berblog semula. betulke rindukan saya? aiseh, terharu lak rase…heh heh…😳

    kel@mbu: ya,mungkin betul kata awak tu.rsnya diri yg terperangkap tu dah dilepaskan. (kot?)

    13may: haha…terima kasih. jgn rindu2an lagi yer?😉

    amirahsyuhada: ya, fasa itu mmg dtg dan pergi. macam iman juga. kejap tenggelam kejap timbul.huhu…

    akim: ya betul. sekarang dah ok dah.🙂

     

Leave a Reply

 
