RSS

Entri dua baris.

03 Nov

Baru saya sedar…

Dah lama betul saya tak baca surat khabar… hurmmmmm….

 
6 Comments

Posted by on November 3, 2008 in Saja Mengada

 

6 responses to “Entri dua baris.

  1. husna

    November 3, 2008 at 6:11 am

    uh!!
    ape ini…
    pemalasss nyeeeeee~~
    hahahaha😛
    ok.. mau tiru!!

     
  2. JameL

    November 3, 2008 at 7:01 am

    hahaha..surat khabar yek ?? beli surat khabar di pagi ahad ?? tetapi membaca, setelah pukol 1100 malam hari yg sama.. lama xbaca surat khabar !! hehehe

     
  3. CAHAYA MATA

    November 3, 2008 at 2:17 pm

    hehehehe…
    SAYA baca surat khabar hari2.. tapi baca tajuk je..

    bila org tanya psl sesuatu berita terbaru, SAYA akan jawab : ada gak bc kat paper tp apa citer sebenarnya ekk…??

    sngt teruk kan…? hehehe…

     
  4. sUe

    November 4, 2008 at 1:29 am

    husna: hehe…memang tengah malas pun sekarang. cam best jek wat entri pendek2…hihi…:mrgreen:

    jamel: wah..itu memang betul-betul lama tuh…😛

    cahayamata: tak teruk lah…at least baca jugak walaupun sekadar baca tajuk… jadi la tuh…hehe…😀

     
  5. kel@mbu

    November 4, 2008 at 2:49 am

    apa susah.. online sudah.. heheh..

     
  6. sUe

    November 4, 2008 at 4:47 am

    kel@mbu: online tak ‘feel’ la….huhu…

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: