RSS

Lelaki-lelaki ini buat saya jadi paranoid (ii)

20 Oct

ii

Masa itu saya darjah 2. Tengah tunggu ayah datang ambil. Saya, kakak dan seorang kawan tunggu di satu bukit belakang sekolah. Tempat itu memang agak sunyi dan terpencil. Tiba-tiba ada satu mamat India datang dengan motor nya. Berhenti betul-betul di depan kami.

Lepas itu, dia bukak zip dan terus bertukar menjadi seorang ‘flasher’. Macam Clark Kent yang bukak butang baju dan terus bertukar jadi Superman. Macam itu lah mamat India tadi. Bezanya, dia bukak zip seluar. Bukan butang baju.

Sebab masa itu saya masih sangat naif dan tak pernah tengok organ reproduktif lelaki, saya jadi sedikit jakun. Saya tenung lama-lama. Lama gila. Cuba nak figure out ape-ke-menatangnya benda itu. Si ‘flasher’ lagi suka. Sebab ada orang menonton aksi nya dengan penuh khusyuk.

Lepas itu, kakak tepuk bahu saya dan suruh saya ambil beg. Kami pun berpindah tunggu di kedai amoi. ‘Flasher’ itu pun blah dari situ.

Sebab saya tenung dalam-dalam untuk satu jangka masa yang agak lama, hasilnya sampai sekarang, ada satu portion dalam otak saya yang masih menyimpan ‘kenangan’ itu. Masih terbayang-bayang muka separuh stim mamat India itu dan betapa besarnya dia punya….errrrr…..dia punya motor.

Cis! Pencemaran minda sungguh!

 
8 Comments

Posted by on October 20, 2008 in Bengong, Nostalgia

 

8 responses to “Lelaki-lelaki ini buat saya jadi paranoid (ii)

  1. pjoe

    October 21, 2008 at 1:22 am

    OMG!
    pendedahan awal
    just like me
    haha

     
  2. Uena

    October 22, 2008 at 12:04 pm

    wow!!!

     
  3. akim

    October 23, 2008 at 9:58 pm

    Wah..!!

    Hindu sex maniac tuh…

    Xde kabar berita hindu tuh sekarang nih..??

     
  4. kel@mbu

    October 24, 2008 at 3:43 am

    haha..
    ilmu biologi tuh..

     
  5. tasikmerah

    October 25, 2008 at 12:28 pm

    hahaha… kira rezeki la tu… errr… boleh ke gitu? ha ha ha.

    adeh deh deh.

     
  6. sUe

    October 25, 2008 at 9:08 pm

    pjoe: ha’ah.pendedahan awal yang terlebih dedah.huhu!

    uena: Memang tersangatlah ‘wowww!!!”. Cuma masa itu cuma ternganga mulut jer lah. Perkataan ‘wow’ tu tak terkeluar pulak. Hehe!

    akim: takde khabar berita. kalau jumpa mahu tanya dia “still jadi flasher lagi?”

    kel@mbu: itulah pasal. darjah 2 dah belajar bio. hebat kan? hehe!

    tasikmerah: itu bukan rezeki. itu bala kak tasik. huhu!

     
  7. amirahsyuhada

    October 26, 2008 at 11:16 am

    nak gelakkk…hehehe..bahaya dik, nasiblah flasher tu tak buat lebih jauh

     
  8. sUe

    October 27, 2008 at 5:31 am

    yup, nasib baik.🙂

     

Leave a Reply

 
