RSS

Kakak ku da kawen…

14 Oct

 

Sebulan sebelum kenduri:

Kakak: Wei, kata nak buat kenduri sekali. Cepatla carik calon. Sempat lagi nih. Takpa jangan risau. Aku support semua duit kenduri…Ha-Ha-Ha!! (gelak setan…)

Adik: Cis, perli nih! Hampagas! Dush Dush ( sambil berfantasi menumbuk kakak sendiri. )

Masa hari pernikahan, lepas kakak baru balik dari diandam di busana pengantin. Dia drive sendiri pergi dan balik… selamba jek… heh!

Adik: Walaweiiii… tak sangka. Hang boleh jadi cun jugak rupanya. Ha-Ha-Ha!!! ( gelak setan… )

Kakak: Ha-Ha-Ha. Cis, kutuk aku! Hampeh!! Dush Dush (sambil betul-betul menumbuk bahu adiknya… adeh!)    

Kan saya dah kata… kami adik beradik memang suka kutuk mengutuk saja kerjanya. Hehe…🙂

Selamat Pengantin Baru My Dearest Sister!        

p/s: Itu gambar di meja pengantin. Gambar di pelamin dan bilik pengantin tak sempat nak ambil sebab photographer picisan (saya ler tu…) sibuk di tepi rumah tolong orang catering bungkuskan makanan. Huh… penat… 

 
2 Comments

Posted by on October 14, 2008 in famili

 

2 responses to “Kakak ku da kawen…

  1. Uena

    October 14, 2008 at 3:20 am

    nak kawen!!!
    hahaha gilos!!!

     
  2. sUe

    October 14, 2008 at 4:49 am

    hahaha!!
    suruh la ‘orang tu’ masuk meminang…😉

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: