RSS

Soalan-soalan yang memualkan.

07 Oct

Soalan-soalan yang buat saya tergamam masa Raya hari itu:


Makcik Senah: Ila dan makin gelap. Berjemur ke? ( Huh? Ye ke? )


Makcik Timah : Chemical engineering? Lemah lembut macam ini boleh ke jadi   engineer? ( Huh? What the ….? )


Makcik Bedah: Oooo…sekarang dah dengan orang Johor yer…? ( Erk? Ape kah? )


Pakcik Atan: Ni kenapa bertudung je dalam rumah ni…? ( Errr… aaa… -sungguh, selain soalan di bawah, saya juga benci soalan ini ~sigh )


Semua orang : Bila nak kawin? (Ini soalan standard setiap kali raya. Tak tanya tak sah. Huh!)


Uhhh… bosan la. Lain kali tanya lah soalan-soalan lain yang membina dan mencabar minda sikit, ok?

 
3 Comments

Posted by on October 7, 2008 in Uncategorized

 

3 responses to “Soalan-soalan yang memualkan.

  1. Uena

    October 7, 2008 at 10:48 pm

    ok..
    nah soklan ni.
    bile nk ada anak??
    ngeh3~~😛

     
  2. kel@mbu

    October 8, 2008 at 3:30 am

    ni baru soalan membina.
    berapa tinggi bangunan baru di Dubai? ehehe..
    [lawak pulak bca nama2 tipikal mkcik pkcik kt entri tu..]

     
  3. sUe

    October 8, 2008 at 5:57 am

    uena: bila ada sperma yang bersenyawa dengan ovum. Amacam? Terbaek tak jawapan? Heheh!😉
    (Hai..nantilah, bila kak sue dah pening-pening or muntah-muntah or mengidam jeruk masam, kak sue bagitau uena kay?)

    kel@mbu: wah…kena tanya en Google nih. Hehe… Nama-nama tipikal itu menggambarkan orang dulu-dulu yang suka jaga tepi kain orang. Huhu…

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: