RSS

Kek Coklat yang sungguh menggoda… =P~

23 Sep

                           

 

Wah, wah, wah!!-/ 

Kek coklat yang saya tempah sudah sampai!! Harganya cuma RM15. Saya kira harga itu sangat berpatutan kerana saiz kek nya agak besar. Dan lapisan coklat itu pun agak tebal. (Plus, kamu dapat tupperware free! hehe)

Saya sudah rasa sepotong. Sedap lah jugak… walaupun tetap tak boleh menandingi kek coklat hasil tangan ibu saya… tapi kira okey lah. Mana boleh dapat yang sebijik macam kek ibu kan?

Kamu nampak cip-cip coklat yang bertaburan di atas kek itu? Saya rasa lah kan….. mungkin hayat mereka tidak panjang. Silap-silap sebelum sempat saya bawa balik ke rumah semuanya sudah Innalillah dalam perut saya… hohoho!Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

p/s: Saya tak sabar mahu balik rumah Khamis ini. Sudah terlalu amat rindu pada famili!! Amat-amat-amat-sangat!!!

 
11 Comments

Posted by on September 23, 2008 in Saja Mengada

 

11 responses to “Kek Coklat yang sungguh menggoda… =P~

  1. Uena

    September 23, 2008 at 3:29 pm

    kak suuu..nk kek coklat tu jugak~~
    :)~~~~

     
  2. eixora

    September 23, 2008 at 3:31 pm

    saya pun sama kak sue
    nampak cam menarik je

    huhuhu
    tak saba ni

     
  3. sUe

    September 23, 2008 at 5:21 pm

    uena: hepppp…tak bleh…tak bleh! hehe! (nak kena datang bilik la…hihu)

    eixora: rasa jer anis…seeedaaaapppppp….ahahaha!>:D

     
  4. ney

    September 24, 2008 at 12:31 am

    nak!

     
  5. sUe

    September 24, 2008 at 1:48 am

    cik ney: sile2 datang bilik saya…heheh!😉

     
  6. pjoe

    September 24, 2008 at 9:50 am

    *menggelupur

     
  7. CAHAYA MATA

    September 24, 2008 at 3:48 pm

    huhuhuhuu..nampak sedap tuuu…dapat tengok pun jadilah… hikk hikkk…

    * satu bekas tu cuma RM15…?? murah nyer… (^,^)

     
  8. sUe

    September 24, 2008 at 10:43 pm

    pjoe: uiks… lek2…jangan sampai menggelupur… hehe

    cahaya mata: a’ah… memang murah pun. dan sedap. kire berbaloi la beli…huhu🙂

     
  9. 13may

    September 24, 2008 at 11:30 pm

    hehhe heheh

    selamat hari raya!

     
  10. Anonymous

    November 12, 2011 at 2:59 pm

    CEDAPNYER ……NAK,NAK KEK

     
    • sUe

      November 21, 2011 at 5:37 pm

      ah..dah abes la…mintak lambat sangat..😀

       

Leave a Reply

 
