RSS

Michael Scofield, akhirnya kamu kembali jua…

10 Sep

 

prison break
prison break

Season 4 dah keluar! Silalah upload  download wahai sahabat-sahabat. Ker saya seorang saja yang baru tahu nih? Aih…

Menonton Prison Break, saya jadi cemburu pula pada Dr Sara Tancredi…ishk!

Spoiler Alert!!

Season 4 kali ini lebih kepada usaha mereka untuk menjatuhkan The Company, yang semakin lama semakin kejam. Dan, surprise… surprise… Sara Tancredi masih hidup! Walla… Setakat ini tidak ada watak-watak baru kecuali seorang lagi pembunuh upahan The Company dan seorang pegawai polis, Agent Self yang turut mahu menjatuhkan The Company.

Tapi kenapa ya… saya rasa musim kali ini kurang ‘umph’ berbanding tiga musim sebelum ini… tapi saya pun baru tengok sampai episod 3 saja. Masih terlalu awal untuk dihakimi.

p/s: Ya, saya tahu ini entri ke-3 untuk hari ini saja. Bukankah sudah saya katakan… saya blogger yang sudah di tahap kronik. Lagipun, menulis itu kan terapi minda… Saya baru lepas test Operations Management, berilah saya peluang me’manja’kan minda dengan menulis di blog pula.😛

 
6 Comments

Posted by on September 10, 2008 in Filem

 

6 responses to “Michael Scofield, akhirnya kamu kembali jua…

  1. copyninja

    September 10, 2008 at 4:20 am

    err…sila download bukan upload…:P

    saya pula mengalami – tak tahu nak tulis apa dah… maybe sebab FYP and FYDP. (read : liar)

     
  2. sUe

    September 10, 2008 at 4:28 am

    haha… silap… thanx for correcting.

    FYP dan FYDP memang selalu buat otak serabutssss… huhu.

     
  3. copyninja

    September 12, 2008 at 7:05 am

    weh. best la aku tgk. sampai episode 3 dah tgk. thumbs up!

     
  4. sUe

    September 14, 2008 at 2:54 pm

    huhu…episod 4 bila nak kuar weyh?
    saspen nih…

     
  5. copyninja

    September 14, 2008 at 4:48 pm

    tatau…
    dia kuar setiap hari ape ek?
    wordpress ada theme baru.
    jom try….

     
  6. copyninja

    September 14, 2008 at 7:46 pm

    http://mohamedamir.wordpress.com/
    preview new theme…lawa gilak!

     

Leave a Reply

 
