RSS

Ini entri untuk update blog saja.=P

05 Sep

Sedang siapkan resume untuk memohon kerja, saya menggodek-godek koleksi gambar dulu-dulu yang sesuai untuk diletakkan dalam resume. Hampeh! Semua gambar saya kalau tak buat aksi gedik, mesti ada tanda ‘peace’ atau gambar sengih sampai telinga atau ada gambar ber’tanduk’ di belakang kepala. Tak ada satu pun yang decent dan menggambarkan bakal seorang pekerja berhemah… ~caish.

Akhirnya terjumpa gambar ini… bolehla kot… muka pun ala-ala suci sikit… muahahaha!! =P      

Harap-harap boss-boss itu takkan fikir saya ini pekerja pemalas sebab dalam lab pun masih sibuk nak bergambar… huhu…

(Ya, saya tidak ada kot yang lawa-lawa ala-ala eksekutif untuk diletak dalam resume untuk nampak formal dan korporat sikit. Jadinya, saya letak pakai lab coat saja  lah… coat jugak tu kan…)                                                                                                              

                                                               

 

Warkah

Bau

Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada

oooohhh…

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada

Saya sedang gila lagu ini sekarang. Yang saya dengar paling kurang 10 kali sehari. Kalaulah telinga saya boleh berkata-kata, mesti dia dah menjerit-jerit setiap kali ingin disumbat dengan earphone sebab dah muak dengar lagu yang sama… Entah kenapa suka benar dengan lagu ini… Ia tidak ada kena mengena pun dengan hidup saya. ( kalau ada pun, saya akan buat-buat tak tahu). Tapi, mungkin kerana melodinya kot. Apa-apa je lah. Yang penting, saya suka bangat sama lagu ini.😉

 
13 Comments

Posted by on September 5, 2008 in Saja Mengada

 

13 responses to “Ini entri untuk update blog saja.=P

  1. pemberita

    September 5, 2008 at 11:25 am

    muke sgt suci. harap2 bakal2 boss nnti x bace blog ni.

    lagu ape tu? x penah dgr pon. (jangan bgtaw jika tu lagu indon)

     
  2. penanya

    September 5, 2008 at 2:38 pm

    pemberita – tak payah berpura2 bagus memuji org semata-mata mahu mendapatkan perhatian.

     
  3. filzah

    September 5, 2008 at 4:04 pm

    UTP ke?

     
  4. sUe

    September 5, 2008 at 6:16 pm

    pemberita: ya, itu lagu indon.

    penanya: kamu ini kenapa? ada masalah dengan pemberita, settle di blog dia ok?

    filzah: a’ah. saya UTP. kenapakah cik filzah? kamu pun UTP juga kan?

     
  5. Ida

    September 5, 2008 at 8:22 pm

    Salam perkenalan yer…semoga mendapat keje cepat…

     
  6. sUe

    September 5, 2008 at 11:17 pm

    Terima kasih cik ida.

    salam perkenalan juga…🙂

     
  7. copyninja

    September 6, 2008 at 9:07 am

    saya pun UTP!!:)

     
  8. sUe

    September 6, 2008 at 5:37 pm

    ya, saya tahu en amir.

    saya menghadap muka kamu dari semester 1 lagi…muehehe..😛

     
  9. pjoe

    September 6, 2008 at 10:05 pm

    comey

     
  10. kel@mbu

    September 7, 2008 at 3:39 am

    comeynya.. anak sapa ni haihh,,

     
  11. sUe

    September 8, 2008 at 1:07 pm

    err..aa..anak pokcik Halim… hihu😉

     
  12. haris

    September 8, 2008 at 8:58 pm

    eh apa nama lagu tu eh?warkah?ke bau?ke warkah bau?

     
  13. sUe

    September 9, 2008 at 1:41 am

    haris, tajuknya Warkah.
    nama kumpulannya ‘Bau’ dari Indonesia.

     

Leave a Reply

 
