RSS

Kadang-kadang tertekan juga.

20 Aug

Sedang sangat-sangat serabut menghadap report FYP, lantas saya capai handphone dan dail nombor ‘Rumah’:

Treett…treettt…

“Hello?”

“Ayah, adik ni. Nak bagitahu, adik nak berenti UTP boleh tak? Lagipun adik bukan nak jadi chemical engineer pun nanti. Penatla belajar…”

“……………..boleh je. Balik rumah lah. Kerja jadi cashier kat CS pun ok. Lagipun mak ayah lagi suka adik kat rumah. Boleh tolong masak dan jaga adik-adik”

“Yeay22222…terima kasih ayah.Love you!!!”

*Plup*

Berangan rupanya saya. Kan bagus kalau ayah saya se’sporting’ itu. ~sigh

Kadang-kadang bila serabut, otak saya akan mengeluarkan angan-angan yang aneh dan juga gila.

Satu semester lagi. Jangan berhenti. Terus berusaha!!

‘Putus asa’ , sila pergi jauh jauh jauh jauh dari saya…ok?

 

 
5 Comments

Posted by on August 20, 2008 in Bengong, jiwa kacau, Saja Mengada

 

5 responses to “Kadang-kadang tertekan juga.

  1. pjoe

    August 20, 2008 at 6:24 am

    sila rajin2

     
  2. Uena

    August 20, 2008 at 9:48 am

    oit2..pe neh nk benti blajo laks!!!
    isk.. jgn tensi2. adik mu ni kan ade. meh2, luahkan kt una meh..
    hehehe😛

     
  3. sUe

    August 20, 2008 at 3:24 pm

    pjoe: Baik Boss!!🙂

    Uena: Bolehke luahkan kat Uena? Uena cam happy jek sekarang… taknaklah ganggu kebahagiaan Uena…ngeh3..;)

     
  4. kel@mbu

    August 21, 2008 at 2:06 am

    haha. biasalah.. mood belajar mmg up and down..

     
  5. sUe

    August 21, 2008 at 5:06 pm

    itulah pasal…kadang-kadang terkeluar plak mood gila..huhu..

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: