RSS

Dapat award…=)

20 Jul
Supportive Blogger Award

Supportive Blogger Award

Terima kasih Encik May.

Saya baru setahun lebih saja jadi blogger. Dan saya hanyalah seorang silent reader kepada blog en.May yang sangat feymes mengalahkan biskut Famous Amos itu. Tapi, sebab En May kata award ini pun ditujukan pada silent reader, saya pun dengan berbesar hatinya mengcopy-and-pastekan award En May dalam blog saya.

Bukan senang nak dapat Oscar…:)

Ouh, esok hari pertama untuk sesi terakhir persekolahan saya bermula. Saya sungguh teruja untuk cepat-cepat habiskan sekolah.

Jadual saya tidak berapa padat. Dalam sehari paling banyak cuma ada 3 kelas. Tapi, saya perlu bersiap sedia dari segi mental dan fizikal untuk menghamba abdikan diri kepada FYP dan FYDP. Dua subjek ini memang menuntut ketabahan hati yang tinggi. Chaiyo~

 
5 Comments

Posted by on July 20, 2008 in Peribadi, Sekolah

 

5 responses to “Dapat award…=)

  1. 13may

    July 21, 2008 at 1:34 pm

    hehhe…
    thanks for the support given🙂

    oh ya!
    jaga diri..have a nice day🙂

     
  2. sUe

    July 21, 2008 at 4:38 pm

    ok..welcome..:)

    thanx for the award yer…terharu nih..hehe.;)

     
  3. queserasera

    July 23, 2008 at 8:21 am

    hai sue.. wah, jadi supportive pun dpt award ye.. bestnye.. tahniah🙂

    final year di utp? all the best!!

     
  4. sUe

    July 23, 2008 at 1:23 pm

    hehe..thank you.:)

     

Leave a Reply

 
